موسسه تدریس خصوصی کلبه ی آموزش

تنها درس خواندن کافی نیست ، موفقیت نیاز به برنامه آموزشی دارد.

موسسه تدریس خصوصی کلبه ی آموزش

تنها درس خواندن کافی نیست ، موفقیت نیاز به برنامه آموزشی دارد.

موسسه تدریس خصوصی کلبه آموزش با بیش از 12سال تجربه در زمینه تدریس خصوصی و مشاوره تحصیلی با همکاری اساتید دانشگاه و دبیران رسمی آموزش و پرورش و مشاوران تحصیلی متخصص در زمینه تدریس و مشاوره تحصیلی با جدیدترین متدهای آموزشی آماده ارایه خدمات به شما دانشجویان و دانش آموزان گرامی می باشد.

نویسندگان

موسسه کلبه ی آموزش پس از دریافت مجوز رسمی از وزارت محترم آموزش و پرورش موفق به دریافت ایزو 10015 شده است.  شرکت QAL-UK (Quay Audit Limited) یک مرکز مستقل ثبت و صدور گواهینامه است که توسط سازمان اعتبار دهی ASCB – Accreditation Service for Certifying Bodies-EUROPE اتحادیه اروپا تائیدصلاحیت شده است

مرکز تخصصی ریاضیات کلبه ی آموزش

پس از دریافت مجوز رسمی از وزارت محترم آموزش و پرورش موفق

به اخذ ایزو 10015 از آکادمی

  کیو ای ال انگلستان شده است.

 

آنچه از ایزو 10015 و اکادمی QAL انگلستان باید بدانید

 

شرکت QAL-UK (Quay Audit Limited) یک مرکز مستقل ثبت و صدور گواهینامه است که توسط سازمان

اعتباردهی      ASCB- Accreditation Service for Certifying Bodies-EUROPE  اتحادیه اروپا تائید صلاحیت شده است.


 
استاندارد ISO10015 توسط کمیته فنی ، ISO/TC176  مدیریت و تضمین کیفیت ، کمیته فرعی SC3 و فن آوریهای حمایتی تهیه شده است. نمایندگان 22 کشوردردسامبر 1999 پیش نویس اصلی استاندارد را طراحی کرده اند. این استاندارد در تمامی سازمانهای خدماتی- تولیدی – صنعتی – بازرگانی و... کاربرد دارد .
در این استاندارد بهبود مهارتها، ارتقا دانش و رفتارهای مناسب مورد تاکید می باشد. به عبارت دیگر بحث مهارت ، دانش و رفتار در ISO10015 بهم تنیده شده است.
یکی از ویژه گی های بارز این استاندارد توجه به نیاز سنجی فراگیروهمه جانبه و فرآیند آن می باشد.
ISO 10015 
به عنوان یک ابزار مدیریت کیفیت به مشخص کردن الزامات عملیاتی برای هر مرحله آموزش بکار گرفته می شود.

گام های فرآیند مدیریت آموزش
   

گام اول - تعریف نیازهای آموزشی
   
گام دوم -طراحی و برنامه ریزی آموزشی
   
گام سوم -اجرای برنامه آموزش
   
گام چهارم - ارزشیابی نتایج آموزش


مراحل گام اول – تعریف نیازهای آموزشی
عمده ترین نیازهای آموزشی سازمانها را می توان به طرق زیر تعریف نمود:


•    1-
تعیین فاصله بین شایستگی های موجود و مورد انتظار
•    2-
تعیین نیازهای آموزش مورد نیاز برای کارکنانی که شایستگی موجود آنها با شایستگی مورد انتظار مطابقت ندارد.
•    3-
مستند نمودن نیازهای آموزشی به صورت ویژه


گام دوم -طراحی و برنامه ریزی آموزشی
   
تعریف و تبیین معیارهای ارزیابی نتایج آموزش
   
نظارت بر فرآیند آموزش
   
تهیه لیستی ازکلیه امکانات و محدودیت های سازمان
   
شناخت و آگاهی از روشهای متناسب آموزشی
   
شناخت کامل از محتوای برنامه آموزشی
   
انتخاب اساتید متخصص و صاحبنظر
   
انتخاب شرکت کنندگان بر اساس تحصیلات- تجربیات – دانش و...


گام سوم -اجرای برنامه آموزش
   
انجام کلیه فعالیت های مربوط به ارائه آموزش
   
پشتیبانی معنوی سازمان از آموزش دهنده و آموزش گیرنده
   
پشتیبانی فیزیکی سازمان شامل در اختیار قراردادن امکانات سخت افزاری و نرم افزاری
   
پشتیبانی مالی سازمان
   
نظارت بر اجرای برنامه آموزشی
   
ایجاد فرصت برای ارائه قابلیت ها و توانمندیهائی که از آموزش حاصل می شود


گام چهارم - ارزشیابی نتایج آموزش
   
گرفتن بازخورد از آموزش گیرنده و آموزش دهنده
   
گرفتن بازخورد ازمدیران و سرپرستان
   
جمع بندی نتایج برنامه
   
بررسی عملکردآموزش گیرندگان در بلند مدت
   
تهیه گزارشات ارزشیابی
   
نظارت و ارتقای فرآیند آموزش
   
نظارت مستلزم بررسی کامل فرآیند آموزش در هر یک از چهار مرحله است .


   
شیوه های نظارتی :
   
الف - رایزنی
   
ب- مشاهده و جمع آوری اطلاعات
   
ج- تایید فرآیندآموزش

برای اطلاعات بیشتر و صحت ایزو روی لینک ذیل کلیک کنید

مدرک اخذ ایزو 10015 مرکز ریاضیات کلبه ی آموزش

ترجمه ایزو10015


  • مدیریت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی