موسسه تدریس خصوصی کلبه ی آموزش

تنها درس خواندن کافی نیست ، موفقیت نیاز به برنامه آموزشی دارد.

موسسه تدریس خصوصی کلبه ی آموزش

تنها درس خواندن کافی نیست ، موفقیت نیاز به برنامه آموزشی دارد.

موسسه تدریس خصوصی کلبه آموزش با بیش از 12سال تجربه در زمینه تدریس خصوصی و مشاوره تحصیلی با همکاری اساتید دانشگاه و دبیران رسمی آموزش و پرورش و مشاوران تحصیلی متخصص در زمینه تدریس و مشاوره تحصیلی با جدیدترین متدهای آموزشی آماده ارایه خدمات به شما دانشجویان و دانش آموزان گرامی می باشد.

نویسندگان

در تمامی مراحل تحصیلی همراهتان هستیم

توجه داشته باشید آزمون ها به صورت آنلاین و غیر حضوری برگزار می شوند.

جهت ورود به سامانه کنکور آنلاین کلبه ی آموزش اینجا کلیک کنید.

هدف از ایجاد این سایت شرکت دانش آموزان در آزمون های آنلاین هماهنگ و غیر هماهنگ و برگزاری انواع آزمون های آنلاین در سطوح مختلف و سنجش معلوماتشان است. در این سایت به تدریج آزمون های آنلاین درس ریاضی پایه سوم ابتدایی تا دانشگاه قرار خواهد گرفت. امیدوارم مورد توجه شما دانش آموزان و همکاران گرامی قرار گیرد و ما را با ارائه نظرات ارزشمندتان در هر چه بهتر شدن کیفیت خدمات ارائه شده یاری دهید.

قبل از اقدام به ثبت نام، نکات زیر را مطالعه نمائید:

1- برای عضویت در سامانه ابتدا بر اساس پایه تحصیلی از روی جدول هزینه ها و مراحل آزمون حق عضویت را مشخص و سپس به شماره کارت 6393461033671179 بانک سینا به نام محمد ابراهیمی گردشی مبلغ را واریز نمائید.

2- حتما پس از پرداخت مبلغ، از فیش واریزی عکس گرفته و آن را به شماره موبایل 09223683073 تلگرام یا به kolbeamoozesh@gmail.com ایمیل بزنید.

3-پس از مشاهده فیش، نام کاربری و رمز عبور برایتان فرستاده می شود.

4- نام کاربری و رمز عبور خود را یادداشت کرده و در نگهداری آن کوشا باشید.

5- مبلغ پرداختی بابت عضویت در سامانه آزمون آنلاین، تا پایان اردیبهشت 1397 می باشد.

6- عضویت در این سامانه به منزله عضویت در سامانه ی پایه های مختلف نمی باشد و برای استفاده از آزمون های سامانه های دیگر، باید جداگانه ثبت نام به عمل آید.

7- گروه آموزشی کلبه ی آموزش هیچ تعهدی در قبال اجازه ی مجدد دادن برای شرکت در آزمون ندارد. لطفا در این شرایط از تماس گرفتن برای شرکت مجدد در آزمون خود داری کنید.